Tuesday, May 24, 2011

Tere tulemast!

Tere tulemast blogisse, mis loodetavasti koondab video mängude austajad, kel on kalduvus Valve toodetele. Blogina on ta esialgu eksperiment, et teada saada kui palju teid Maarjamaal õieti leidub, kes mängivad ühte või teist Valve mängu. Kui huvi on piisav ja blogisse üles pandud info inimesi tagasi toob, siis on põhjust ka luua tulevikus veebisait, teisisõnu konkreetne fännileht kõikide tulede ja viledega. Blogi/veebisaidi peaeesmärk on inimesi inspireerida ja tekitada Eesti noortes huvi video mängude tootmise vastu ning üleüldse anda vaba voli oma loomingulisele poolele. Hea oleks ka leida piisavalt suur grupp inimesi, kelle inglise keele tase on hea, et saaks ära tõlkida Steami Eesti kasutajatele, aga see on kaugem eesmärk. Loomulikult on blogi ka info keskuseks, kuhu ma postitan kõik uudised, mis vähegi Valvega seotud.

Aeg ennast tutvustada. Mina olen Nils, kasutajanimega supernaut Steami foorumis, kus olen viibinud nüüd juba 5 aastat. Tegemist on meeldiva kommuuniga, kus võimalik suhelda Valve fännide ja Steami kasutajatega üle terve maailma, kokku rohkem kui 545,000 inimesega. Sõber Priit tutvustas mulle aastaid tagasi mängu nimega Half-Life, mängisin tema koopiat ning armusin Half-Life'i esimesest silmapilgust. Circa 15-20 tunnine kõhe ning põnev sci-fi elamus oli midagi unustamatut. Nüüd oman pea kõiki Valve mänge, viimati sai soetatud Portal 2, mis on kahtlemata käesoleva aasta üks parimaid mänge.

Nagu näete on blogi hetkel tühi, sisu puudub, on ainult nimi ja käesolev sissekanne. Kuskilt peab siiski alustama. Uudiseid lisan kohe kui neid leian, mis vähegi huvi pakub ja loodetavasti selle käigus pakun piisavalt põhjust teile siia naasta. Sisu koostajaid on esialgu üks, ehk siis mina, aga kui asi veerema läheb, siis on meid peagi terve meeskond. Teeme sellest Eesti parima ja informeerituma fännilehe. Olen kindel, et Eestis leidub kirglikuid Steami kasutajaid ning Half-Life'i ja muude Valve mängude fänne. Tõenäoliselt olete aastaid pelanud Counter-Strike'i, viimased aastad Team Fortress 2'te või Left 4 Deadi. Sissejuhatuseks postitan viimaste kuude olulisemad uudised, sealt edasi juba uudiseid otseses mõttes.

2 comments:

  1. Väga tervitav mõte, Hülss, tõesti äärmiselt tervitav.
    Steam`i foorumiga olen väga võõras, aga Half-Life`i seeriat armastan sama palju kui sinagi, ma arvan;)
    Sama lugu on loomulikult ka Portal`iga. Teist osa pole veel jõudnud ette võtta, aga esimese tegin küll kiiruga uuesti läbi.
    CS`i sai kunagi pelatud, aga suur kiindumus puudub. Olen rohkem story-põhiste mängude nagu Half-Life`i fänn.

    Mängumaania on ka omamoodi kobedaks mängusaidiks kujunenud, kuigi postituste, ülevaadate sagedus on vahel isegi liiga varieeruv, püüame sealgi koos veel tegusa kambaga blogi aktiivsena hoida.


    Aga näha Valvele ja eriti Half-Life`ile pühendumist on väga positiivne.

    ReplyDelete
  2. Tervist ja tore kuulda. Meeldiv näha esimest postitust ja seda veel tuttavalt tegelaselt. :D

    Olen samuti rohkem story-põhiste mängude fänn. Multiplayer piirdub hetkel ainult Day of Defeat: Source'iga.

    Mängumaaniast rääkides, mul tuli täna meelde, et Soprano oli maininud üht mängublogi kunagi ja leidsin teid ka üles tema blogi kaudu. Olete pika tee tulnud sellest saadik kui viimati lehte uurisin. Soovin teile visadust ja edu. Mängudele pühendatud saite on liiga vähe siin riigis.

    ReplyDelete