Thursday, July 7, 2011

Viktor Antonovi uus projekt, Dishonored, on järgmises Game Informer ajakirjas

Bulgaariast pärit Viktor Antonov oli Half-Life 2'e kunstiline juht, töötas ka Counter-Strike: Source'i ja Half-Life 2'st välja lõigatud Lost Coast leveli kallal. Pärast Valvest lahkumist liitus Antonov Arkane stuudio (Arx Fatalis, Dark Messiah of Might & Magic) The Crossing projektiga, mis pandi paar aastat tagasi riiulile paremaid päevi ootama. 2006. aastal asutas Antonov disainistuudio Pariisis, on töötanud prantsuse animatsiooni Renaissance'i kallal ning eelmise aasta mais kuulutas välja The Prodigies täispika animatsiooni ning ka mängu, mis on järg filmile. Arkane Studio uusim projekt on vahelduseks saanud korraliku rahasüsti, sest 2010. aastal omandas neid ZeniMax Media, kelle alla kuulub ka Bethesda ja id Software. Bethesda vastutab ZeniMax'i perekonna mängude kirjastamise eest, seda ka oktoobris saabuva Rage'i näitel, mis on id Software'i esimene täieõiguslik mäng pärast 2004. aasta Doom III'e.

Tagasi Arkane'i juurde. Esiteks, Antonovi töid Half-Life 2'le saate imetleda siin ning muid visandeid tema kodulehel. Millest siis Dishonored räägib? Game Informer...

Dishonored is the antithesis of a edge-of-your-seat roller-coaster ride. It's a game about assassination where you don't have to kill anyone. It's a game about infiltration where you can set up traps and slaughter the entire garrison of an aristocrat's mansion rather than sneak in. It's a game about brutal violence where you can slip in and out of a fortified barracks with nobody ever knowing you were there. It's a game about morality and player choice where the world you create is based on your actions, not navigating conversation trees.

Lisainfo saabub esmaspäeval, mil Game Informer postitab oma eelvaate. Siin on Game Informeri kaanekujundus.

No comments:

Post a Comment