Sunday, June 12, 2011

Dear Esther - mood millest sai indie mäng

Dear Esther on modifikatsioon Half-Life 2'le, millest on sel aastal valmimas uusversioon. Gameplay poolest erineb ta teistest first-person mängudest, keskendutakse mängumaailma avastamisele; peategelase jutustamise kaudu tuuakse esile mängu narratiiv. "Mahajäetud saar... eksinud mees... mälestused saatuslikust õnnetusest... raamat kirjutatud sureva avastaja poolt." Teisisõnu, kummituslugu. Stuudiol nimega TheChineseRoom, koostöös Robert Briscoe'ga (Mirror's Edge), on õnnestunud Source mootorit lükata nii kaugele, et tulemuseks on hämmastavalt detailsed ja lummavad maastikud. Seda mootori 2007. aasta versioonil, mis on tõestus sellest, kui palju Valve teeb tööd selle nimel, et nende mängud jookseksid võimalikult paljudel PC konfiguratsioonidel. Sissejuhatuseks imetlege 2010. aasta juunist pärit montaaži...




Ma ootan, kui te oma klaviatuuri ilast kuivatate. ... Korras? Jätkame.

Veebruaris tuli ilmsiks, et TheChineseRoom on omandanud ametliku Source mootori litsentsi, mis tähendab seda, et Dear Esther on sestsaati kaubanduslik indie mäng. Kerime edasi juuni algusesse mil selgus, et projekti toetab nüüdsest Indie Fund, mis on alternatiiv mängutööstuse traditsioonilisele rahastamismudelile. Portsmouthi ülikool, kes projekti oli siiani toetanud, jalutas minema, kui oli aeg viimased allkirjad anda. Tänu Indie Fundile on Dear Estheri arendamine taas täies hoos ja loodetavasti teeb sujuva ülemineku Portal 2 mootorile. Mängu hind on plaanis hoida $10 piires ja peaks ilmavalgust nägema hiljemalt suve lõpul või sügise algul.

http://dear-esther.com/
http://www.littlelostpoly.co.uk/devblog/?p=708
http://indie-fund.com/

No comments:

Post a Comment